• zgodność z prawem;
  • stosowanie zasad etyki zawodowej i wewnętrznego Regulaminu w celu samoregulacji zachowań oraz zagwarantowania maksymalnej przejrzystości i poufności przekazywanych klientowi informacji;
  • zakończenie wszystkich przejętych i zbadanych spraw (wszystkie podpisane umowy).
  • być sojusznikiem naszych klientów na rynku, dostarczając własne konkurencyjne rozwiązania i usługi;
  • zainteresowanie zdobyciem pozycji lidera na rynku poprzez korzystne rozwiązania;
  • utrzymanie wysokiego poziomu skuteczności i efektywności, aby zagwarantować wypełnianie naszych misji;
  • stale aktualizujemy nasze możliwości.
  • oferuje swoją wiedzę, doświadczenie, umiejętności i zdolności;
  • zapewnia klientom pełne i dokładne informacje o świadczonych usługach;
  • szanuje przekonania, opcje religijne i polityczne swojego klienta;
  • działa we współpracy z klientem we wszystkich sprawach związanych z prowadzonym przez niego dochodzeniem

Czy jest opłata za konsultację?

NIE. Biuro detektywistyczne Modus nie pobiera opłaty konsultingowej za przejętą sprawę.

Czy zawarto pisemne porozumienie między stronami?

Biuro Prywatnych Detektywów działa tylko na podstawie pisemnej umowy / Kontraktu – zobowiązanie do wykonania usługi, wystawienie faktury fiskalnej lub paragonu.

Jak mogę być pewien prywatności?

Relacje między agencją detektywistyczną a klientem opierają się na wzajemnym zaufaniu i dobrej wierze. Poufność zapewniają klauzule umowne, przepisy szczególnego ustawodawstwa, deontologia zawodowa oraz odpowiedzialność umowna za rozstrzyganie ewentualnych sporów.

Co i jak otrzymamy dowody?

Agencja Detektywistyczna Modus zapewnia klientowi: raport z dochodzenia / nadzoru, materiał wideo dostarczony na CD lub DVD, zdjęcia, materiały, dokumenty i dowody w sprawie będącej przedmiotem śledztwa.

Czy dowody mogę stanowić dowód w sądzie?

Dowody, które dostarcza prywatny detektyw, można wykorzystać w sądzie, we własnym imieniu lub za pośrednictwem zatrudnionego prawnika.

Na prośbę osób fizycznych zapewniamy:

  • uzyskuje wymagane przez nie dokumenty potwierdzające narodziny, zmianę lub wygaśnięcie niektórych stosunków prawnych, takich jak:
  • dokumenty dotyczące ustalenia pochodzenia dziecka, gdy dana osoba nie zna swoich rodziców;
  • dokumenty potwierdzające stopień pokrewieństwa z określonymi osobami;
  • dokumenty potwierdzające prawa i obowiązki udziału w spisie spadkowym;
  • dokumenty poświadczające prawa i obowiązki małżonków dotyczące wspólnego majątku w przypadku podziału;
  • dokumenty poświadczające inwestycje w majątek ruchomy lub nieruchomy, który stanowi przedmiot sporu;
  • dokumenty, które mają być wykorzystywane w sądzie do sądowego stwierdzenia zaginięcia osoby i, odpowiednio, sądowego oświadczenia o jego śmierci w celu otwarcia spadku i wygaśnięcia zobowiązań wobec wierzycieli;
  • dokumenty stanu cywilnego itp .;
  • przeprowadza kontrole we wszystkich aspektach dotyczących przyszłego małżonka, zięcia / synowej;
  • przeprowadza kompleksowe kontrole dzieci, które mają być adoptowane, i ich rodzin;
  • sprawdza wierność współmałżonka;
  • sprawdza zachowanie, otoczenie i ukryte obawy dzieci;
  • sprawdza osoby zaginione z domu;
  • zidentyfikować krewnych lub osoby z intymnego kręgu osób, o których wnioskodawca od lat nic nie wiedział; i tak dalej
Call Now ButtonDzwoń! Pomożemy Teraz!